Premiera książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…” na Warszawskich Targach Książki

2 czerwca 2017
Na zewnątrz

W dniach 18-21 maja 2017 r. na Stadionie PGE Narodowy miała miejsce 8 edycja Warszawskich Targów Książki (WTK), podczas której odbyła się też premiera książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…”, wydanej przez Nutricię Medyczną w ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”.

książka

Książka „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…” to opowiadanie o prawdziwej sile, która ma różne oblicza, czerpana jest z wielu źródeł i bywa wielorako odbierana. Każdemu z bohaterów zadano to samo pytanie „Skąd czerpać siłę do walki z chorobą?”. Ta publikacja to nic innego jak niezwykle szczera odpowiedź pacjentów, opiekunów i specjalistów – lekarzy, pielęgniarek, dietetyka, psychoonkologa i fizjoterapeuty.
Szczególnym dniem był 18 maja, w którym zorganizowane zostało spotkanie z autorką książki – Dorotą Mirską-Królikowską oraz autorką fotografii, Lidią Popiel. Podczas rozmów, obie Panie odpowiadały na pytania dotyczące udziału w projekcie.

Wiedza i wiara są bezcenne podczas leczenia każdej poważnej choroby. I właśnie tym dzielą się moi wspaniali bohaterowie. Mam wielką nadzieję, że ta publikacja pomoże osobom zmagającym się z chorobą oraz ich bliskim zmierzyć się z nią. Że znajdą tu dobre słowa i myśli, rady, które pomogą im wrócić do zdrowia! Właśnie dlatego w przenośni mówię o tej książce jak o lekarstwie – wyjaśnia Dorota Mirska-Królikowska, dziennikarka, autorka książki „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…”.
Siła stanowiła również temat przewodni zdjęć wykonanych przez Lidię Popiel: Starałam się w nieoczywisty sposób pokazać, jak można wydobyć z siebie tę siłę, jak można się nią podzielić i jak można z niej korzystać. Postawiłam na spojrzenie i to, co ludzie mogą sobie przekazać poprzez proste gesty.
Podtytuł „Podaj dalej” ma dwa przesłania. Inspiruje do dzielenia się swoją siłą z innymi pacjentami. To także zaproszenie do przeczytania książki i przekazania jej kolejnym osobom, potrzebującym wsparcia w walce z chorobą.
Pierwsze wydanie „SIŁA ŻYCIA. Podaj dalej…” zaplanowane na kilka tysięcy sztuk zostanie w całości przekazane m.in. do bibliotek ośrodków leczenia chorób nowotworowych, instytucji pozarządowych czy hospicjów.
Osoby, którym zależy na otrzymaniu książki, mogą wziąć udział w konkursie organizowanym na stronie www.posilkiwchorobie.pl

adv_banner adv_banner adv_banner adv_banner